Pagini

Friday 20 January 2012

H. Murakami - ”La sud de graniță, la vest de soare”


Intrând în librăria Avant-Garde din Iași cu gândul să cumpăr o carte pentru tatăl meu, și totodată încercând să îmi calc pe inimă și să prind curajul să pășesc peste pragul ”prietenei mele” de pe Facebook, am rămas uimită de spațiul primitor și studențesc de acolo. Nu încerc să fac reclamă la nimic, dar recomand totuși librăria oricui, pentru că te simți într-adevăr ca acasă, acolo.
Revenind, am să încerc să vorbesc puțin despre cartea pe care am achiziționat-o, la un preț destul de bun, aș adăuga, și anume, ”La sud de graniță, la vest de soare”, de Haruki Murakami. Cerusem că fetele de acolo să mi-o împacheteze frumos, dar când am ajuns acasă am rupt ambalajul și m-am apucat de citit. Nu vroiam să trimit un mesaj eronat tatălui meu prin cartea aleasă. Și bine am făcut! Nu se potrivea cu ceea ce vreau să îi transmit, în schimb, m-am ales cu o lectură ușoară și plăcută.

Descrierea cărții am s-o sar, făcând o trimitere la blogul Bullshit three ring circus al lui Thian. Mi-a plăcut foarte mult cum a închegat semnificația titlului în câteva rânduri cu trimiteri la textul cărții.

Recomand tuturor romanticilor incurabili!

2 comments:

  1. am auzit de acest autor sau autoare...:)) nu stiu ce este X_X...of...trebuie sa ma apuc de citit din nou

    ReplyDelete
  2. Este scriitor japonez. Ți-l recomand! Cel puțin scurtul roman pe care l-am citit destul de repede, zic eu, e perfect pentru o zi ploioasă, cu o ceașcă de cafea sau ceai.

    O zi frumoasă!

    ReplyDelete