Pagini

Thursday 15 March 2012

”Cișmigiu & comp.” - Grigore Popescu-Băjenaru

Nu am mai scris de ceva vreme pe blog, lucru pe care îl regret deoarece nu am reușit să vă povestesc despre aventura incredibilă pe care domnul Popescu-Băjenaru a descris-o atât de frumos în ”Cișmigiu & comp.”. M-am simțit copil din nou citind scurtul roman! Acum înțeleg de ce profesoara mea de română din liceu ne spunea mereu să îl citim pe Popescu-Băjenaru, că are cărți pentru vârsta noastră. Acum, ce-i drept, mai mult mi s-a potrivit ”Bună dimineața, băieți!”, dar oricum, m-am amuzat foarte mult parcurgând ambele romane.

”Cișmigiu & comp.” este povestea unor elevi de liceu (pe atunci liceul începea cu clasa a V-a, până la clasa a XII-a) care făceau destule prostioare pentru a scăpa de ascultare. Mie mi-a plăcut cum evoluează personajele, care la început fac lucruri banale, iar pe la sfârșitul liceului compun poezii, se îndrăgostesc!
S-ar putea ca mulți dintre voi să nu se mai regăsească în paginile romanului, pentru că un secol ne desparte de Cișmigiul lui Popescu-Băjenaru, iar timpurile s-au schimbat și ele...

Totuși dacă doriți să aflați mai multe despre viața lui Grigore Popescu-Băjenaru vă recomand ”Cișmigiu & comp.” și ”Bună dimineața, băieți!”!

O zi minunată vă doresc!

No comments:

Post a Comment