Pagini

Friday 5 August 2011

”Povestea târfelor mele triste” - Gabriel Garcia Marquez

Este o scriere scurtă. Mai mult m-a atras firul epic decât cartea în sine. Niciodată să nu judecați cărțile după copertă!! Revenind, aș vrea să spun că nu îmi mai amintesc numele personajelor. Știu doar că este vorba despre un om în vârstă, care la împlinirea a cei 90 de ani dorește să fie cu o virgină. Așadar, apelează la un bordel... E greu să povestesc eu, o neștiutoare, senzațiile prin care trece omulețul când ajunge să se îndrăgostească de fata ce i-a fost dată, pe care de altfel, nici nu a deflorat-o, dar nici nu a văzut-o trează vreodată. Este o scriere scurtă, dr foarte captivantă.

Deși am observat că pe internet mulți afirmă că Marquez nu este de fapt un autor de calitate, mie, deși știu că nu sunt cea mai în măsură să critic, spun cu mâna pe inimă că lucrările sale mi-au schimbat felul de a percepe lucrurile din jurul meu. Într-un final, asta definește un artist bun, fie el scriitor, fie poet sau pictor, muzician sau dansator: prin munca ta să aduci noi perspective asupra lumii si minunilor ei.

Repet, edoar părerea mea!!

Eu recomand cartea din suflet! Puteți citi și online, pe cărțiok!

No comments:

Post a Comment