Pagini

Sunday 3 June 2012

Expoziții la Galeriile de Artă Grand Hotel Traian

Revin, așa târziu în noapte, cu două anunțuri importante!!



Din data de 25 mai s-a deschis expoziția de Artă și Tradiție Japoneză, deschisă până pe 4 iulie, expoziție ce se anunță a fi superbă, și, după părerea mea ce merită văzută. Nu pot să zic eu nimic mai mult despre ea, dar atașez afișul pe care l-am găsit aici, alături de informațiile de pe www.iasi-city.ro.

”Japonia este o țară a renașterii.În ciuda forței dezlănțuite a naturii, cu care adesea se confruntă, inima Țării Soarelui Răsare renaște de fiecare dată din propria cenușă.
Arta și tradițiile nipone reflectă tocmai acest lucru: deși lumea în care trăim este efemeră, totodată ea găzduiește veșnica armonie primordială, ce poate fi descoperită oricând, prin căutare lăuntrică.
Vă invităm să faceți un prim pas spre găsirea armoniei interioare, vizitând expoziția de artă și tradiție japoneză prezentată în Galeria de Artă Grand Hotel Traian.
25 mai - 4 iunie Expoziție Pictură Japoneză (sumie) - coordonator Emiko Higashi
25 mai - 2 iulie Expoziție de Artă și Tradiție Japoneză”

Al doilea eveniment, la fel de interesant, este o expoziție de pictură, ”Loc Timp Ființă”, a lui Dan Jauca. Am căutat ceva informații despre pictor dar cum nu am găsit nimic, mi-am lăsat ca temă pentru data viitoare căutarea lor. Cu alte cuvinte, nu știu la ce să mă aștept, dar sunt foarte entuziasmată de ideea a două expoziții pe perioada lui iunie.



Vă aștept în număr cât mai mare acolo!

No comments:

Post a Comment